27 Mar 2015
Comunicat de presa

În perioada 30.06.2014-30.12.2015, Asociatia Română pentru Transfer Tehnologic şi Inovare -ARoTT, in parteneriat cu Centrul de Consultanţă şi Management al Proiectelor EUROPROJECT (partener lider) derulează proiectul “O şansă în plus la un loc de muncă !” , proiect cofinantat din Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Investeste in oameni! –având contractul de finanţare POSDRU/130/5.1/G/124906.

Obiectivul general  al proiectului vizează îmbunătăţirea capacităţii de ocupare şi a competenţelor persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă,  persoanelor inactive şi şomerilor din regiunea Sud –Vest Oltenia, în vederea facilitării integrării durabile a acestora pe o piaţă a muncii flexibilă şi incluzivă.

Grupul ţintă este format din persoane în căutarea unui loc de muncă, persoane inactive, şomeri, şomeri de lungă durată, şomeri peste 45 ani, şomeri tineri, şomeri de lungă durată tineri, din regiunea Sud-Vest Oltenia.

                 In cursul lunii martie 2015,  membrii echipei  ce reprezintă  Asociaţia Română pentru Transfer Tehnologic şi Inovare –AroTT, partnerul  nr.1 în proiect, au desfăşurat activităţi de identificare a grupului ţintă pentru pentru organizarea cursurilor de perfecţionare pentru manager de inovare.

              În funcţie de solicitările de înscriere, cursurile vor fi organizate în judeţele Dolj, Olt, Mehedinţi, Vîlcea şi Gorj. Cursurile se adresează tuturor persoanelor  aflate în căutarea unui loc de muncă, absolvente de studii superioare.

la sfârşitul cursului, în urma examenului de evaluare, participanţii vor obţine certificatul de absolvire a cursului de specializare pentru ocupatia MANAGER DE INOVARE, certificat  recunoscut de Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului precum şi de Ministerul Muncii, Familiei şi Protectiei Sociale; Cursul este acreditat de către Autoritatea Naţională pentru Calificări (ANC) fost CNCFPA. Documente ce se vor prezenta la înscriere: Curriculum Vitae, copii după diploma de studii, certificat de naştere şi căsătorie (dacă este cazul), carte de identitate.
Durata cursului: 60 ore.

 Pentru mai multe informatii: office@ipacv.ro, diana_nedelcu@ymail.com sau la telefon 0251.417.740- persoana de contact Diana Nedelcu- expert PR şi comunicare.

27 Oct 2015
20 Oct 2015
15 Oct 2015
28 Sep 2015
27 Mar 2015
24 Mar 2015
20 Mar 2015
16 Mar 2015
12 Mar 2015
09 Mar 2015

1-10 din 12